Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акомулатора светна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лампата на акомулатора светна

    Тази вечер като ме возеше жена ми климатика започна да духа по слабо погледнах таблото и гледам лампата на акомулатора свети. Питах я откога свети а тя ми каза че от обяд светела. Изгасих колата и опитах се да запаля но акомулатора беше паднал. След 20 мин. запали но уредите започнаха да свтят един след друг по таблото...давам газ и стрелката на оборотомера вместо нагоре се връщаше към нулата . Сложих друг акомулатор и запали без проблем.
    Къде да търся проблема в алтернатора.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    На първо време виж пистовия ремък дали не е скъсан.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Ако пистовият ремък е скъсан, няма да има хидравлика на волана и това ще се усеща. Ако всички ел. връзки до алтернатора са OK, той трябва да се сваля за ремонт. Четки, регулатор на напрежение, изправителен блок.....


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Да бе верно, тая хидравлика винаги я забравям.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Ако е на над 250 000 км, то най-вероятно са четките на реле-регулатора. Започни от там!
          Въпреки, че едно сваляне и обслужване е по-рационално. Смени му и лагерите, но гледай да са високо-оборотни. Малко по-скъпи са, но и оборотите на динамото са високи. Достигат до 20 000 оборота и обикновени не издържат много.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Ремъка е ОК, колата е 175 000 км.но май ще се сваля алтернатора. Четох някъде че било голяма мъка свалянето. Някакво онлайн упътване как се сваля този алтернатор.
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
            EX...Fiat Tempra 1.6

            Comment


            • #7
              Преди да тръгнеш да сваляш алтернатора провери дали именно той е проблема. Най-лесно се проверява, като на запален двигател измериш напрежението на клемите на акумулатора. Ако то е равно на 12 волта (или по-малко) значи си за ремонт на алтернатора.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                А да...задължително първо ще замеря дали зарежда.
                Но мо беше странно защо всички уреди така играеха.
                Някой има ли идея каква е цената на четките или плочката с
                диодите.
                Или да търся някой читав алтернатор 2 употреба. Гледах в сайта на Мегапартс втора ръка по 34 - 47 лв.
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                EX...Fiat Tempra 1.6

                Comment


                • #9
                  На мен като ми се скапа алтернатора стрелката на оборотомера започна да се движи нагоре-надолу, след като монтираха новия алтернатор всичко се оправи. От Мегапартс не си купувай алтернатор защото са измамници, както и всякакви други части, в които има елементи, които често се прецакват.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Лесно ли се сваля алтернатора. Ако може и някой напътствия ...защото като гледам как е всичко набутано, няма от къде да бръкнеш.
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                    EX...Fiat Tempra 1.6

                    Comment


                    • #11
                      Не е лесно, на подемника, свалят се носачи, предния мост, абе хамалогия е (гледал съм как се сваля).
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Днес замерих акумулатора. Преди да запаля показваше 11.78V /нормално е, колата работеше дълго само на акумулатор /. След като запалих колата мултисета отчете 7.75 - 8.30V.
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                        EX...Fiat Tempra 1.6

                        Comment


                        • #13
                          свалянето в домашни условия за мен по добре е от горе,аз скоро правих тая операция,има си базикане махаш дросела и всмукатела и има място за работа !
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • #14
                            И все пак, ако не си го правил по-добре е някой майстор да го свали.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Прилича на пробил статор

                              Comment

                              Working...
                              X